1 Şubat 2012 Çarşamba

MANTAR SOTE


               Hepimizin günü aydın,güneşli ama ne olur biraz sıcak olsun :) Hava çok soğukkk ama yinede kışı çok seviyorum ucunda üşümek de olsa  :)) Bugünkü tarifim soğanlı mantar sote,eminim hepimizin çok sık yaptığı bir yemektir.

                 MALZEMELER
 
          yarım kilo mantar
          1 tane büyük boy soğan
          zeytinyağ 
          tuz
          
                  YAPILIŞI
 
          Soğanı yemeklik doğrayalım ve zeytinyağında kavuralım
          üzerine doğradığımız mantarlarımızı ilave edip tuzunuda ekleyelim ve kısık ateşde pişirelim
      
                                          AFİYET OLSUN :)

2 yorum:

  1. Bedişçim mantar soteye bayılırım ama en çokta pirinç pilavının içinde severim mantarı, mis gibi olur. Davetini gördüm çok sevindim canım ama bu sefer beni affet gelebilmem mümkün değil artık bir daha ki sefere inşallah görürüm seni ve diğer arkadaşları da.

    YanıtlaSil
  2. aa gelebilmenizi çok isterdim inanın inşallah başka sefere bu mümkün olur :)

    YanıtlaSil