9 Şubat 2012 Perşembe

KURU BİBER HAŞLAMASI



                Günaydın efendim gününüz aydın ve güzelliklerle dolsun inşallah.:) Kış için kurtmalık her şeyimi sağolsun görümcelerim benim için hazırlıyorlar, bu kuru biberleride sağolsun 2 numaralı görümceciğim Fadik kuruttu.Bu salatanın çok sevildiğini bildiğim için yaptım iyikide yapmışım çok güzel oldu.Tarif yine BAHAR hanımdan :))

                     MALZEMELER





  • Kuru biber
  • Kuru soğan
  • Zeytin yağ
  • Tuz
  • Sarımsaklı yoğurt

  •                    YAPILIŞI





  • Kuru biberleri tencereye alalım
  • Üzerini geçecek kadar su ilave edelim ve yumuşayana kadar haşlayalım
  • Haşlanan biberlerin suyunu süzükden sonra,
  • Kuru soğanı yemeklik doğrayalım ve zeytinyağında kavuralım
  • Haşlanan kuru biberleri ekledikten sonra  10-15 dk daha pişirelim
  • Soğuduktan sonra sarımsaklı yoğurt döküp afiyetle yiyelim :))
  • 3 yorum:

    1. tanıştığıma memnun oldum
      çok güzeller ellerine sağlık
      :)
      bana da beklerim.

      YanıtlaSil
    2. teşekkür ederim bende mennun oldum :)

      YanıtlaSil
    3. soğanla kavurarak hiç denememiştim deneyeyim bari:)

      YanıtlaSil