16 Şubat 2012 Perşembe

KABAK MÜCVERİ



                        Günaydınnnn, her şeyi gönlünüzce  yaşayacağınız mutlu bir gün diliyorum hepinize :) Kabak mücverini çok severim ahh birde yağlı olmasa :) Fırında da yaptığım oluyor fakat kızartmasıda ayrı bir güzel değil mi ?

                       MALZEMELER

2 adet kabak
1 tane orta boy kuru soğan
dereotu
2 yumurta
1 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
karabiber
tuz

kızartmak için sıvı yağ

                     YAPILIŞI

kabakları rendeleyelim üzerine ;
dereotunu ince ince doğrayalım
soğanı rendeleyelim
yumurtayı kıralım
unu
tuzu
kabartma tozunu
karabiberini ilave edelim ve güzelce karıştıralım



                                                    kızgın yağda kızartalım



                    peçetenin üzerinde fazla yağını aldıktan sonra ılık olarak servis edelim




                                                    AFİYET OLSUN :)

6 yorum:

  1. çok severim mücveri ellerine sağlık bediş :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bende kabak mücverini sevenlerdenım bu da harıka olmuş ellerıne saglık.Kızartma yağı yüzünden daha çok fınında yapıyorum bende .

    YanıtlaSil
  3. TEŞEKKÜR EDERİM MÜJGAN ABLA :) ÖPÜYORUM SENİ :)

    YanıtlaSil
  4. Heden , evet çok seviyorum bende ,teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Hayatım; fırında elbette kızartması kadar lezzetli olmuyor. Şöyle denemeni tavsiye ederim. Büyükçe bir teflon tavayı güzelce yağla sıvıyağ ile, ama iyice yağla ve sadece bir tabaka halinde olsun. Kızdır ve kaşık kaşık alıp aralıklı olarak dök tavaya. Altları kızardığında ters yüz yap spatula ile. Diğer taraf da kızardığında emin ol, yağda kızarttığın lezzete çok yakın olacaktır. Ellerine sağlık ablacım..

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim ablacım , tavsiyene uyacağım ve dediğin gibi yapacağım bir dahakine :)

    YanıtlaSil