21 Nisan 2012 Cumartesi

FIRINDA KABAK MÜCVERİ



                  Günaydın canlarım :) güzel ve sağlıklı günler diliyorum hepimiz için. Ben kabağın her çeşidini çok severim, ama mücverinin tadı gerçekten çok güzel oluyor.Kızartmasının yağlı olmasından dolayı bu defa fırında yaptım;  ALLAH' ım bu ne güzel bir lezzettir böyle :) kesinlikle deneyin derim . Şimdden kolay gelsin diyorum ve tarifime geçiyorum :)


                  MALZEMELER

4 adet orta boy kabak
3 Yumurta
3 kahve fincanı Un
1 demet taze soğan
1 demet dereotu
1 demet taze nane
yarım çay bardağı sıvı yağ
Tuz, karabiber


                   YAPILIŞI
   
Kabaklarımızı  yıkadıktan sonra rendeleyelim.
Taze soğan, dereotu ve naneleri ince ince kıyarak kabakla karıştıralım
 Daha sonra yumurtayı, yağı ve unu ekleyip bulamaç haline getirelim.
hazırladığınız karışımı hafifçe yağladığımız borcama dökelim



                            175 derecede önceden ısıttığımız fırında kızarıncaya kadar pişirelim



                        fırından çıkardıktan sonra ılıması için bekletelim sıcakken kesilmesi zor olur

                                            afiyet olsun :))

5 yorum:

  1. bende hep kızartmasını yapıyordum bediacığım gerçekten çok yağlı oluyor ama bundan sonraki yaptığımda bu şekilde fırında deneyeceğim ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Misafir oldu mu kızartmasını, kendimize oldumu sağlıklı fırında yapıyorum.Ellerine sağlık,Bedişçim.

    YanıtlaSil
  3. Ellerıne saglık canım ,çok güzel olmuş.Fırında yapmak bence her zaman daha sağlıklı ve daha güzel.Yağdan çok almamamak adına fırında pişirmek daha ıyı oluyor.

    YanıtlaSil
  4. kabartma tozu koydunuz mu? elinize sağlık bu arada...

    YanıtlaSil
  5. HAYIR KABARTMA TOZU EKLEMEDİM :)

    YanıtlaSil