15 Aralık 2011 Perşembe

NESCAFELİ KEK





                         Kahvaltı masamın diğer tarifi de işte bu harika kek di :) Sık sık kek tarifi verdiğim üzerede anlaşılıyordur kek yapmayı çok seviyorum.Sırada yayınlanmayı bekleyen daha bir sürü kek tarifim var sırayla gelecek merak etmeyin diyorum ve tarifime geçiyorum :))



                      MALZEMELER

   
      .   3 yumurta
      .   1,5 su bardağı şeker
      .   1 su bardağı süt
      .   1 su bardağı sıvı yağ
      .   1 paket kabartma tozu
      .   1 paket vanilya
      .   3 su bardağı un
      .   2 paket 2si bir arada nescafe


                       YAPILIŞI

        .    Yumurta ve şekeri boza kıvamına gelinceye kadar çırpalım
        .    sütü , vanilyayı, yağı ilave edip tekrar karıştıralım
        .    un ve kabartma tozunuda ekleyelim
        .    en son nescafelerimizide ekledikten sonra iyice karıştırıp yağlanmış kalıbımıza dökelim
        .    175 dercede 45 dakika pişirelim.   

                                             AFİYET OLSUN ....

7 yorum:

  1. şekli bozulmadan çıkan kekleri seviyorum, pek artistik:)ben bu tarz karışımlarda süte eklerim esansı, esans yerine neckafe seçmişsin süte kelersen biraz daha pratik olur gibi:)

    YanıtlaSil
  2. :) bir dahaki sefere denerim arkadaşım :=)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık bedişim:)
    alsam bir dilimcik olur mu çayımın yanına:))
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. ellerıne sağlık canım goruntu güzel

    YanıtlaSil
  5. birtutamkekik ne demek ne demek tabikii afieyt bal şeker olsunn :))

    YanıtlaSil
  6. zeymuran ; teşekkür ederim :) tadıda görüntüsü kadar güzel :))

    YanıtlaSil