14 Mart 2012 Çarşamba

EV YAPIMI ÇİLEKLİ PUDİNG


 
                                                      GÜNAYDIN :)

    Ben çileği çok severim . Mevsiminde tüketmeyede ne kadar özen göstermeye çalışsamda  bu çoğu zaman mümkün olmuyor . Tezgahlarda görünce dayanamayıp alıyorum maalesef :( Ama bu defa ev yapımı puding olarak tükettim çileği , bugünde sizlerle tarifini paylaşayım istedim .


                     MALZEMELER

1,5 su bardağı toz şeker
1 ça bardağı nişasta
5 su bardağı süt
1 kase çilek

                      YAPILIŞI

ilk olarak çilekleri yıkayalım ve blendardan geçirelim.
nişasta, süt ve toz şekeri bir tencereye alalım ve mikserle çırpalım
çırptıkdan sonra kısık ateşte karıştırarak kaynayıncaya kadar pişirelim
çileklerimizi ilave edelim ve 1 taşım daha kaynatıp ocakdan alalım
hazırladğımız pudingimizi kaselere boşaltıp soğumaya bırakalım

                                            AFİYET OLSUN  :)





8 yorum:

  1. offf bayılırım buna.. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık canım çok severim,nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  3. Çok hafifmiş, ellerine sağlık Bedişçim.

    YanıtlaSil
  4. ANNE ELİ GİBİ ; ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLER.. :)

    YanıtlaSil
  5. MİS KOKULU IHLAMURCUM TEŞEKKÜR EDERİM :)

    YanıtlaSil
  6. Bende çilekçiyimdir canım:) Bekliyorum mis gibi tam mevisimi bulsunlar. Ellerine sağlık:) En güzeli sütlü tatlılar aslında.

    YanıtlaSil
  7. Evet Tümay hanım çok seviyorum çileği :) teşekkür ediyorum :))

    YanıtlaSil