29 Kasım 2013 Cuma

DAMLA SAKIZLI KURABİYE




            Günaydın , hayırlı cumalar hepinize  :) Hafta sonu mutfakda deneyecekleriniz listesine ekleyebileceğiniz pratik bir kurabiye tarifine buyurun efendim :)


     MALZEMELER

250 gr margarin (oda ısısında bekletilmiş yumuşak margarin )
10 yemek kaşığı pudra şekeri
3-3,5 su bardağı elenmiş un
1 paket vanilya

1 paket damla sakızlı muhallebi toz halinde ben dr Oetker kullandım



   YAPILIŞI

ilk olarak margarin ve pudra şekerini iyice yoğuralım
ardından un vanilya ve toz halindeki damla sakızlı muhallebi' yi ilave edelim
ve kulak memesi kıvamında bir hamur yoğuralım
istediğimiz şekli verip 175 derecede hafif pembeleşinceye kadar pişirelim



                                                              AFİYET OLSUN  :)




11 yorum:

  1. Sunumuna bayıldım şekerim ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Damla sakızlı alaçatı kurabiyesi :) Nefis görünüyor Bedişçim, ellerine sağlık ablam..

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık tatlım :) bende çok severim.

    YanıtlaSil
  6. çok çok teşekkür ederim ablacığım :)

    YanıtlaSil
  7. aslı çok teşekkür ederim sevgiler ..:)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,

    Sunumunuz çok güzel.. Tabaklar benim yemek takımımın aynısı , severek kullanıyorum... uzun zamandır takip ediyorum. sanırım doğum için bir ara yazamamıştınız. güle güle büyütün bebeğinizi..:) Sevgiler Sevilay

    YanıtlaSil
  10. ( LOKUM PİLAVI ) merhaba Sevilay hanım ;çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :) evet uzun bir süre ara vermek zorunda kaldım kızım için , ama tekrar buradayım :) SEVGİLER BENDEN OLSUN .. :)

    YanıtlaSil