25 Şubat 2014 Salı

KOLAY TATLI MUHALLEBİ



                 Günaydınlar , herkese sağlıklı ve mutlu günler diliyorum. Bu ara yine uykusuz geceler var kızım geceleri pek huysuz , sabahları da çok zor ayrılıyoruz... tüm gün ayrı olduğumuz için çok özlüyoruz birbirimizi :) biricik tatlı kızım benim ..





lafı da fazla uzatmadan hemen tarifime geçiyorum :))

MALZEMELER

1 yumurta
1 kilo süt
1 kase toz şeker (damak zevkinize göre azaltılıp çoğaltılabilir)
3 yemek kaşığı nişasta
1 paket vanilya
süslemek için rendelenmiş çikolata , Hindistan cevizi , ceviz , fındık vs.

YAPILIŞI
Bütün malzemeyi karıştırın, kısık ateşte sürekli karıştırarak pişirin, küçük kuplara ya da kaselere doldurup üzerini süsleyin. Afiyet olsun.
 
 



 







13 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık fıstığa şifa olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim bahar ım :)

    YanıtlaSil
  3. Sanırım çalışıyorsunuz.Çalışan anneleri için bebeğini evde bırakması çok zor,bilirim. Maşallah çok tatlı kızınız.
    Muhallebii nefis görünüyor,ellerinize sağlık.
    http://cocuklarlamutfakta.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Evet şeniz hanım çalışıyorum , hakikaten kızımdan ayrı kalmak çok zor ama annem baktığı için içim çok rahat , teşekkür ediyorum sevgiler gönderiyorum size :)

    YanıtlaSil
  5. Tatlı yapmıyorum misafir gelmedikçe ama kilo almadan yiyebildiğim günlerde muhallebi favori tatlımdı, ellerine sağlık Bedişçim, fıstığını öp benim için, maaşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Tatlısız duramayanlardanım halimden de anlaşılacağı üzere ablacığım :) teşekkür ederim güzel yorumun için ablaların en tatlısı , fıstığı da senin için öptüm :)

    YanıtlaSil
  7. Bediacim nerelerdesin canim?

    YanıtlaSil
  8. ahh canım yaa sorma bu aralar ALLAH beterinden saklasın sıkıntılı günler geçiriyorum :( umarım her şey iyi olacak bu durumlardan dolayı bloğuma da giremiyorum .. merak ettiğin için sağol ,ÖPÜYORUM SENİ VE YAKIŞIKLI OĞLUNU SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM SANA <3

    YanıtlaSil
  9. Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfak, sizin yemeklere, senin tariflere.
    Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif romence dil yapiyor benim sitem icin, Romanya kizlar ogrensin Turk mutfagini anunturi gratuite senden benden. Ben cok yapti Turk yemekler, ama olmuyor sizin resimler gibi ((( … tad bazen iyi bazen kotu, ama yapacak bir gun ben perfect. Tesekkur ederim emekleri icin. ben cok bakiyor senin ve baska site yemek tarifleri. anunturi gratuite olarak verecek tum Romania. Multumesc din inima Turcia.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatar kız anunturi gratuite benim annem de Romanya'lı tatar.... benim bloğumu da (Selma'nın Organik Mutfağı) takibe alırsanız annemden tatar yemekleri yapıyorum.... Bedia hanimcım... bebişiniz çok tatlı maşallah... Allah nazarlardan saklasın... tarifleriniz de çok güzel ellerinize sağlık takipteyim sevgiler....

      Sil
  10. Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
    http://www.remtamutfak.com

    YanıtlaSil
  11. Bedişcim, tarif sağlıklı ama bebişin maşallah ne güzel bakmış.Sağlıkla büyüt.

    YanıtlaSil
  12. Amin inşallah Ihlamurcum ; çok teşekkür ederim öpüyorum :)

    YanıtlaSil