18 Aralık 2013 Çarşamba

HALLEYLİ PASTA #yemekfırtınası 10.gün

#yemekfırtınası 10.gün
10. gün : Çay’a davetlisiniz. Arkadaşlarınızla bir araya geldiniz, nollluuuurrrr sen …………… tarifini yap da gel dedikleri tarifiniz nedir? Haydi bu sefer bizim için hazırlayın :)
evimdeki çay davetim için hazırlamıştım :)




                      MALZEMELER
  • 10 adet Halley
  • 2 tane krem şanti
  • 2 su bardağı Süt
  • Ceviz
  • Damla çikolata
Üzeri için:
  • 1 paket çikolata sosu
  • 2,5 su bardağı süt
Yapılışı:
  • Krem şantiyi süt ile hazırlayalım
  • Halleyleri kesme tahtasında küçük küçük doğrayalım
  • Krem şantili karışıma hindistan cevizini ,cevizi  ve damla çikolataları ve kestiğimiz halleyleri  ekleyip karıştıralım
  • borcama bu karışımı düzgünce yayalım
  • Çikolata sosunu süt ile pişirelim
  • İyice soğuduktan sonra pastanın üzerine yayalım
  • 1 gece dolapta bekletelim




                                                AFİYET OLSUN  :))

8 yorum:

  1. Ellerıne saglık canım,çok güzel bir tat olmuş hemde kolay.Yıyenlere afıyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. benbde çok seviyorum pratik ve lezzetli bir pasta ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. TEŞEKKÜR EDERİM HEDEN CİM :)

    YanıtlaSil
  4. ŞEHRİNAZ 'IM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM, SEVGİLER CANIM :)

    YanıtlaSil
  5. Normalde ben zaten halleye bayılırım, böylesi kimbilir ne lezzetli olmuştur,Bedişçim.Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. halleyli pastayı sanırım bir ben yapamadım gitti:)ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  7. TEŞEKKÜR EDERİM IHLAMUR CUM :) EVET KREM ŞANTİ , HALLEY , ÇİKOLATA SOSU BİR ARAYA GELDİ VE SÜPER BİR LEZZET OLDU :))

    YanıtlaSil
  8. ANNE ELİ GİBİ ; EMİNİM SEN YAPINCA DAHA BİR LEZZETLİ OLACAK :) SEVGİLER ...:))

    YanıtlaSil