23 Aralık 2013 Pazartesi

TAVUK SUYUNA DOMATESLİ ŞEHRİYE ÇORBASI



                         Mutlu günlerr :) havalar çok soğuk , izmir de olunca soğuğu  çekiyoruz ama maalesef kar göremiyoruz :) Donuyor olsam da  kışı çok seviyorum :) Soğuk kış günlerinde sizde üşüyorsanız, içinizi ısıtacak bir şey arıyorsanız bu sıcacık çorbayı deneyin derim. O zaman  buyurun efendim tarifine :)
 

              MALZEMELER

2 tane domates ( ben yazdan hazırladığım şişe domateslerimden kullanıyorum )
yarım çay bardağı sıvı yağ
2 kahve fincanı arpa şehri,ye
1 tane limon
maydanoz
yarım litre tavuk suyu yoksa normal su
tuz
eğer tavuk suyu kullanmayacaksanız 2 tane tavuk bulyon

             
            YAPILIŞI

tenceremize yağımızı alalım rendelediğimiz domateslerimizi  ve tuzumuzu ilave edelim ve karıştıralım
üzerine tavuk suyumuzu ekleyelim ve kaynamaya bırakalım
kaynayınca içine şehriyeyi atalım
şehriyeler hemen şişer o yüzden 10-15 dakika sonra altını kapatalım
ince ince kıyılmış maydanozlarımızı ekleyelim ve isteğe bağlı olarak limon suyu damlatarak  servise hazır edelim





                          SAĞLICAKLA KALIN EFENDİM  :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder